Thread Closed 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
madammen met een bontjas
26-05-2006, 22:06
madammen met een bontjas
dag,

ik ben op zoek naar het liedje "madammen met een bontjas" maar met het stukje sketch ervoor waar de gitaar van Urbain in brandt vliegt.

Zo'n 20 jaar terug heeft mijn broer met dit liedje+ sketchje een playbackshow gewonnen. In die tijd stond dat liedje nog op een muziekcasette maar ofwel is de verloren ofwel is die defect.
We zouden dit heel graag nog eens overdoen voor een speciale gelegenheid vandaar de dringende vraag, kan er iemand zeggen op welke cd deze versie staat van madammen met een bontjas of wie kan mij dat eventueel doorsturen??

dank voor de moeite
Find all posts by this user
26-05-2006, 22:48
RE: madammen met een bontjas
Misschien hier op het forum. Als het te groot in fomaat is mag je het mailen. Zo zal ik het als bijlage plaatsen.
Zou het kunnen dat dat op 10 jaar live staat? Ik heb het spijtig genoeg niet. Ik heb op dit ogenblik enkel de lps. De CD's heb ik nog nergens gevonden. Zal ooit eens op eBay moeten kijken he.

Online - Urbanus
Visit this user's website Find all posts by this user
19-06-2006, 07:40
Deze versie staat niet op CD, komt van de LP: Urbanus' Plezantste
http://www.urbanusfan.be/urbanus/cd/lpplez.htm
Kant B van het live gedeelte, deze LP is nadien op CD verschenen, maar dan alleen met de liedjes (spijtig genoeg), want er staan nog grapjes op die niet beschikbaar zijn op CD....
Find all posts by this user
19-06-2006, 21:37
Juist ging het ook net posten want heb net de LP in mijn bezit.

Online - Urbanus
11-07-2006, 12:50
Ik zie dat uik het vergeten ben te posten maar ik kan dus de mp3 eens online zetten. Ik moet enkel eens naar de winkel voor een kabeltje.

Online - Urbanus
14-07-2006, 22:14
Ik heb het fragment gedigitaliseerd

Online - Urbanus
Thread Closed 

Forum Jump: