| Poll: Welke browser gebruik jij? This poll is closed. |
|||
| Mozilla | ![]() ![]() |
1 | 25.00% |
| Mozilla Firefox | ![]() ![]() |
3 | 75.00% |
| Netscape | ![]() ![]() |
0 | 0% |
| Safari | ![]() ![]() |
0 | 0% |
| Flock | ![]() ![]() |
0 | 0% |
| Opera | ![]() ![]() |
0 | 0% |
| Internet Explorer 5 | ![]() ![]() |
0 | 0% |
| Internet Explorer 6 | ![]() ![]() |
0 | 0% |
| Internet Explorer 7 | ![]() ![]() |
0 | 0% |
| Total | 4 votes | 100% | |
| * You voted for this item. | [Show Results] |
|
Welke browser gebruik jij?
|
|
15-08-2006, 23:30
|
|||
|
|||
|
Welke browser gebruik jij?
Welke browser gebruik jij, en welke ervaringen heb je met de browsers?
Ik gebruik op dit ogenblik Mozilla, ik heb wat problemen met de iconen van Firefox. Mozilla komt uit dezelfde stal en heeft dus heel veel gelijkenissen. Alleen is Mozilla een alles in Online - Urbanus |
|||
|
16-08-2006, 10:08
(This post was last modified: 16-08-2006 10:11 by Rb_.)
|
|||
|
|||
|
RE: Welke browser gebruik jij?
Volgens mij wordt Mozilla zelf (de toepassing waarvan Firefox en Flock afgeleid van zijn) niet meer ontwikkeld, ik ben niet zeker. Mozilla is wel verouderd, en daarom ben ik een tevreden gebruiker van Firefox. Sneller, veiliger en beter. Net als Mozilla, Opera, Flock en al de andere browsers die Gecko als lay-out engine gebruiken, dus de websites CORRECT WEERGEVEN, VOLGENS DE NORMEN VAN HET W3C, EN DIE ALLE JAVASCRIPT-PRULLETJES DIE MICROSOFT UITGEVONDEN HEEFT WEGLATEN*. (Netscape,...) en die niet gebaseerd zijn op ouderwetse en dus onveilige technologie uit de jaren negentig. Netscape wordt ook niet meer verder ontwikkeld, maar alle Mozilla browsers zijn wel afgeleid van Netscape. Aangezien ik geen Mac heb, gebruik ik geen Safari...
* Javascript is, denk ik, ik ben niet zeker, uitgevonden door Netscape, vroeger de browser der browsers. Met alle onnodige toevoegingen van M$ heet het JScript, en dat werkt dus enkel in IE. |
|||
|
16-08-2006, 11:50
|
|||
|
|||
(16-08-2006 10:08)Rb_ Wrote: Volgens mij wordt Mozilla zelf (de toepassing waarvan Firefox en Flock afgeleid van zijn) niet meer ontwikkeld, ik ben niet zeker. Mozilla is wel verouderd, en daarom ben ik een tevreden gebruiker van Firefox. Sneller, veiliger en beter. Net als Mozilla, Opera, Flock en al de andere browsers die Gecko als lay-out engine gebruiken, dus de websites CORRECT WEERGEVEN, VOLGENS DE NORMEN VAN HET W3C, EN DIE ALLE JAVASCRIPT-PRULLETJES DIE MICROSOFT UITGEVONDEN HEEFT WEGLATEN*. (Netscape,...) en die niet gebaseerd zijn op ouderwetse en dus onveilige technologie uit de jaren negentig. Netscape wordt ook niet meer verder ontwikkeld, maar alle Mozilla browsers zijn wel afgeleid van Netscape. Aangezien ik geen Mac heb, gebruik ik geen Safari...Mozilla is inderdaad ouder maar werkt prima. Ik begon soms eens de problemen van Firefox te krijgen. Heb gelezen dat dat veel gebeurt bij Firefox, problemen die optreden en zo. Ik denk dat Mozilla wel word erder ontwikeld maar trager. De nieuwste versie die je kan downloaden is 1.7.13, maar er zijn wel aaanduidingen dat er een 1.8 komt. Voordat ik 2.0 teste was ik ook heel tevreden met Firefox, maar met 2.0 had ik geen iconen meer en traden er fouten op. Die fouten had ik niet in de oudere versie maar als ik terug ging in de tijd bleven ded iconen weg. De search in Firefox toonde ook problemen als ik terug ging in de tijd, de search bleef maar ze werkt niet goed meer, zodanig dat ik de zelfgeinstalleerde ook nog eens moest installeeren zodat ze er twee keer inzaten. Ik zal binnen enkele weken nog eens proberen of de iconen zouden terugkomen. Dan zou ik waarschijnlijk terug gaan naar Firefox, wegens de veel actievere ontwikkeling. Online - Urbanus |
|||
|
25-08-2006, 18:30
|
|||
|
|||
|
Ik gebruik terug een tijdje Firefox, geen problemen meer.
Online - Urbanus |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Search
Member List
Calendar
Help![[-]](images/TangoBlue/collapse.gif)