Thread Closed 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Upgrade
08-07-2006, 19:19
Upgrade
Beste bezoeker van Online - Urbanus,

Op dit moment ben ik bezig met het forum te vervolledigen. Er zal eerst gekeken worden voor het Urbanus gedeelte. Daarna wordt het strip gedeelte onder handen genomen. Deze twee elementen moeten tegen het einde van de zomer af! Daarna zal er een overzicht worden gemaakt van de andere strips van Urbanus en Linthout. Dit was vroeger nog gemaakt maar met de overschakeling naar .tk werd dit over boord gegooid, en dit is nog steeds niet terug aangemaakt.

Dus de volgende maanden moet je de site goed in het oog houden. Er word aan gewerkt. In deze thread zal er gemeld worden over de stand van zaken.

Nu zal ik beginnen aan de CD's.

Online - Urbanus
Visit this user's website Find all posts by this user
12-07-2006, 11:47
RE: Upgrade
Er zijn nu ondertussen een heleboel nieuwe pagina's bij. OP dit moment ben ik bezig met videos.

Online - Urbanus
13-07-2006, 23:40
Morgen zal ik nog eens verder werken aan de site. De video pagina zal worden afgewerkt.

Online - Urbanus
23-08-2006, 23:47 (This post was last modified: 23-08-2006 23:48 by Paretje.)
Ik ben bang dat de site niet zal af zijn tegen de geplande termijn maar ik heb toch al een lijstje van volgorde van nieuwe pagina's.

* DVD's
* Cassettes
* Luxe uitgaven
* Albums met plaat
* Mini uitgaven
* Franse uitgaven
* Soft uitgaven
* Speciale uitgaven
* Promotie uitgaven
* Buiten reeks
* Bundeling
* TV reeksen
* Mershendesing
* Wenskaarten
* Posters
* Songteksten (zal nu en dan toevoegen)
* Strips van Urbanus
* Strips van Willy Linthout

Online - Urbanus
Thread Closed 

Forum Jump:

Contact Us | Online - Urbanus | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication | Usermap